S námi nemusíte nic řešit, protože my to vyřešíme za Vás.
Nabízíme ty nejlepší služby v oboru
spolupráce v oblasti zpracování účetnictví bude velice individuální a závislá na Vašich potřebách a přáních
navrhujeme průběžné předávání účetních a ostatních souvisejících dokladů, cca 1x měsíčně, dále na počátku naší vzájemné spolupráce doporučujeme častější konzultace ohledně činnosti a cílů Vaší společnosti
po zaúčtování dodaných dokladů proběhne následné předání požadovaných předběžných výtisků do konce následujícího kalendářního měsíce nebo dle Vašich individuálních požadavků a potřeb
ke konci účetního období (tj. 1x ročně) zahájení prací na účetních závěrkách, jejichž dokončení je nejpozději začátkem následujícího roku. Nastanou-li v průběhu období mimořádné události, pak se zpracovává mimořádná účetní závěrka. Již v průběhu roku se zvažuje případná daňová optimalizace
konečným výsledkem je pak řádné daňové přiznání k dani z příjmu a povinné přílohy, které je možno podat v termínu do 31.03. následujícího roku, ale taktéž na základě plné moci našeho daňového poradce do 30.06. následujícího roku
v průběhu každého zpracovaného účetního období jsou vedena samostatná osobní jednání a konzultace, které jsou nutné ke zdravému chodu Vaší organizace a situování na ekonomické plány příštích období, jako je např. transformace a rozvoj firmy, nábor nových pracovních sil, investice atd.
veškeré průběžné záležitosti týkající se daní (daňová přiznání, zastupování u správce daně – finanční úřad, kontroly, korespondence, žádosti…) jsou automatickou činností, kterou zabezpečuje naše firma
dle individuální zákonné povinnosti zpracování dalších daňových přiznání – DPH, silniční daň, daň z nemovitosti, daň z převodu nemovitosti, darovací daň, vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti a jiné potřebné